NASZE PROJEKTY

Przedszkolaki w Warszawie

Dnia 15 października grupa składająca się z 29 dzieci wraz z 4 opiekunami wybrała się na wycieczkę do Warszawy celem zwiedzenia gmachu Telewizji Polskiej. Już sam przejazd wielkim, czerwonym autobusem zrobił na naszych przedszkolakach i drugoklasistach ogromne wrażenie. Warszawa o tej porze roku jest piękna. Liście zabarwione na różne odcienie czerwieni, zieleni i brązu w promieniach słońca zapierały dech…

Jechaliśmy trzema tunelami, podczas przejazdu nimi było wiele zachwytu. Kolejną atrakcją był budynek TVP. Zostaliśmy podzieleni na dwie mniejsze grupy, mieliśmy przesympatycznych przewodników, dzięki którym obejrzeliśmy studio nagrań, studio dźwiękowe. Mieliśmy też okazję zasiąść na kanapach „Pytania na śniadanie”. Spacerując po korytarzach mieliśmy okazję spotkać znanych aktorów, prezenterów. Byliśmy również na planie serialu „Korona Królów”. Po tych atrakcjach udaliśmy się do Sali Zabaw Eldorado, gdzie posililiśmy się smacznym obiadem, a potem próbowaliśmy swoich sił na zjeżdżalniach, w kulkach, siatkach. Zostaliśmy również poczęstowani pizzą. Zadowoleni i zmęczeni powróciliśmy do domów. To był dzień pełen wrażeń, który będziemy często wspominać.